۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۲

ضمن حضور بر سر مزار سیروس قایقران؛

اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش از حمید غفاری عیادت کردند

 اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش از حمید غفاری عیادت کردند

اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش که برای برگزاری یک دیدار خیریه راهی انزلی شده‎اند صبح امروز به عیادت بازیکن پیشین چوکا و ملوان رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی که به دعوت باشگاه ملوان عصر چهارشنبه راهی انزلی شده بودند صبح امروز پنجشنبه با حضور در منزل حمید غفاری، با این بازیکن دیدار و گفتگو کردند.

غفاری چندین سال است که به دلیل ضایعه نخاعی که بر اثر سانحه تصادف برایش به وجود آمد خانه‌نشین است اما به عنوان مشاور در تیم‌های پایه ملوان فعالیت می‌کند.

حمید غفاری در جمع اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش ضمن تشکر از آنها و همه کسانی که در این مدت به یاد او بودند، گفت: امیدوارم بتوانم برای باشگاه ملوان مثمر ثمر باشم.

صادق درودگر مدیرعامل، مازیار زارع بازیکن و هادی پیشگاه هادیان مشاور فنی ملوان بندرانزلی نیز در این دیدار اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش را همراهی می کردند.

یاران عادل فردوسی پور پس از عیادت از حمید غفاری راهی گلزار شهدای شهر انزلی شدند و بر مزار حسین اغماض قهرمان پیشین بوکس آسیا فاتحه‌ای قرائت کردند همچنین با حضور بر مزار مرحوم سیروس قایقران و فرزندش برای شادی روح بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران فاتحه خواندند.

دیدار تیم‌های فوتبال رسانه ورزش و ملوان ساعت 17 امروز پنجشنبه در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2090053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha